24 Eylül 2013 Salı

Watch (#SEW) 4 hayal kırıklıklarının için kurum içi SEO - arama motoru

sisyphus uphill struggleHepimiz nereye biz tamamen bizim noktası açıkladım hissediyorum o anları vardı, hayır derler yolu yoktur hiçbir sorun yok. Sonra da ağız ve merak ediyorum neden ilk etapta hiç rahatsız daftest en anlamsız olumsuz yanıt yaprakları.


Gibi bir kurum içi SEO bir uğraş gibi hissedebilirsiniz çalışma Sisifos onun tarafından söylenmişti Eğer bazen patron, o da yapıldı bu gece ayrılmadan önce temiz pisliği ahır gitmesi gerekiyordu.


Burada birçok kurum içi SEO ile birlikte bazı fikirler nasıl kendi yararınıza çalışmak kendi kariyeri boyunca karşınıza çıkacak engelleme senaryoları dört örnekleridir.


Ben bir e-posta geçen hafta bir öğrencinin SEO sınıf Georgetown Üniversitesinde aldı. Ben, nasıl giriş sayfanız için birden çok URL sahip ideal bir durum değildi hakkında söylediklerini dinlemiş olsaydı.


Onun iş yerinde arıyorum www ve www olmayan sürümlerini çalıştı hiçbir yönlendirmeleri ve Kanonik etiket yok fark etti. Bu yüzden onu tamir o takım temasa geçti. Onlar kocaman bir "Hayır" ile karşılık verdi.


Aslında, www sürümüne canonicalizing çalışmasını da birkaç kedi yavruları (sonuncusu, açıkça belirtilen e-posta olarak ima) ölümüne neden olan ise, e-posta durdurma gibi afetlerin neden olacak onların etki alanı artık var, Internet haber arama motorlarına kayıt iddia ettiler.


Cevaben şöyle bilgiler kullanmaktır. Yavaşça onları neden yanılıyorlar ve değil site için yararlı bir şeyler yapıyor fırsat maliyeti olduğunu açıkla.


Http://aol.com ve http://yahoo.com, yazmak için benim öğrenci BT ekibine verdi tepkisi oldu ve (her www sürümüne taşımak) URL bakmak ne olur sonra olup olmadığına onlar hiç bir e-posta ile ya da gönderdiyse hakkında düşünmelerini aol.com veya yahoo.com hesap sordu.


brainiacÜzücü bir durum, bu SEO şirket, daha sonra kendi ses içinde kendileri için bir isim yapmadıysa bir in-house pozisyon duymuş değil, "herhangi bir iyi olsan iyi sen çalışıyor gibi değil ki." algı olduğunu gibi Ama harici bir "uzman" gelir ve aynı öneriler yapar, onlar dinledi ve onların tavsiye üzerine harekete geçti.


Bu kurum içi SEO için sinir bozucu bir deneyim olabilir, ama başka türlü mümkün olmazdı itti projeleri almak için bir fırsat kolayca kapatılabilir. Kurum içi SEO ajansı sağlamak için mümkün olduğu kadar seçim sürecine dahil olması emin olun gerekir / işe danışman ne yaptığını bilen birisi olduğunu ve birinin olduğunu onlar ile çalışabilirsiniz.


Herhangi bir terbiyeli danışman içinden bazı konusu madde uzmanlığını almak isteyecektir. Durdu girişimleri ve onları potansiyel projeler üzerinden konuşmak için büyük bir fırsat bu.


Her şey yolunda giderse, bu senin girişimler ilerleme itin ve dış uzman görüşlerini doğrular varsayarak uzmanlık doğrulamak için hizmet edebilir / öneriler.


head-smack


Ne yazık ki bu cümle veya böyle bir şey, çok sık şirketler dünya çapında söyleniyor. Kız kardeşi ile daha önce olmak nerede şirket içi SEO "SEO site" saçma gerçekleştirme süresi verilmiş soru başlattı.


Bu durumda kurum içi SEO sadece onların dudak ısırma ve beklentilerini belirlemek zorunda. Yüksek öncelikli bir, site değil o zaman beklemeniz gerekebilir ve SEO bir dahaki sefere bunu açıklamak gerekir çok erken sürecine dahil olmak istiyorlar.


Öneriler yapılmış, youvekoymak biraraya site en kısa zamanda upwardly cep almak için yapılması gereken değerli ve gerekli değişiklikleri tam bir sal. Seni buraya getiren proje yöneticisi iş dışarı ayrıştırılmış ve yol haritası üzerinde çalışılmak için bekleyen oturma vardır.


Ama Tamam, çünkü seni üzmek bilet oluşturulduktan ve geliştiriciler çalışmak için geri post fırlatma daire söylendi. Sadece onlar değil- ve çünkü sitenin başlattı ve çıkmak ve bir sonraki site veya site için işlevsellik sonraki parçası üzerinde çalışmak zorunda değil.


Bu daha sonra kurum içi SEO ikna güçlerini kullanmak sahip olduğu. Yönetim fırsat maliyeti farkında olması gerekir, onlar ne onlar üzerinde doğru bir şekilde şeyler yaparak değil kaybediyorsun bilmeniz gerekir.


Çeşitli takımlar ile düzenli temas noktaları var. Ne yapmaya çalıştığını ve diğer tarafta onlar bilmek ne yaptığını onlara yardım etmek gerektiğini ve eğitim kuralları bildiğinizden emin olun.


Bu hayal kırıklıklarının birini karşılaşıldığında eğilim başını tekrar tekrar masanın slam veya [küfür tasarlamak] o [küfür] ağrı hakkında whine iken, eğitmek ve böyle bir durum oluşabilir bir sonraki seferde geliştirmek için bir fırsat olarak yerine bak.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


adwords reklam ajansı
facebook reklam
facebook reklamları
facebook sponsorlu reklam
google adwords reklam
google kayit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder