A WebmasterWorld iplik Google Web yöneticileri Tools.One o zamanlar bunun tersine kullanmak nokta TEDci tarafından yetişmiş ve ters etkisi çok uzun zaman alabilir ilginç coğrafi hedef seçeneğini kullanarak etrafında tartışma vardır.TEDci dedi: sitenizde belirli bir ülke için hedeflenen bir kez Eğer karar ayarı tersine çevirmek için uzun zaman alabilir duydum. Hindistan dışındaki herhangi bir trafiği hakkında endişeli değilseniz, bence bir deneyin ve çok üzerinde işler dijital pazarlama nasıl yürür güncel bir rapor ilgileniyorum.Başka bir Web Yöneticisi tam tersi ve trafik asla normale döndü dedi. Dedi: ayar ancak şeyleri asla normal döndükten sonra 2 hafta içinde biraz bozukluk görmeye başladım.Coğrafi hedef belirlemek ve bunu tersine deneyiminiz var mı? Eğer öyleyse, hikaye paylaşmak.WebmasterWorld Forum tartışma.Görüntü kredi: Olivier Le Moal / ShutterStock.
Fark öncesi ve sonrası geotarget ayarları ters göstermesi gerekir faktörler, kalite puanı ve rekabet verilen zaman çerçevesi içinde olmalıdır. Aynı teklifleri kaldım bir kalite puanı hesaplama etkili belirleyicileri to--dizine için hedeflenen kullanıcının coğrafi konum çünkü QS bir dereceye kadar yeniden. Bu nedenle QS yeni hedefleme ayarlarını herhangi bir jeo-merkezli to geçmişini olmazdı. Çünkü onlar arama gibi bu hesaplama kullanıcının coğrafi konum karşı gerçek zamanlı olarak yapılır nasıl bu çok fazla sorun olsa yaratacak göremiyorum. Nerede arıyorlar, hedefleme ayarınız koz. Farklı bölgesel dil ayarları karşı karşıya?
WebmasterWorld haftalık Round-Up 13 SeptemberGoogle testleri yeni işlevi ile AdSense destek sohbet
Tanrı var mı?Sağlık makale yazar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder