18 Eylül 2013 Çarşamba

Blockbuster Dersler: İyi satış malzeme saklama

Geçen gün benim Blockbuster Total Access "Benim hizmetim yükseltme göz önünde bulundurarak rapor" ile bakıyordu. Az mal karşılaştırma tablosu tüm Blockbuster Total Access planları için kullanışlı buldum:


Bu harika bir grafik olduğunu ama sorun sadece adwords yardım mevcut Blockbuster Total Access müşteriler içindir. (Bu tam olarak doğru değil. Ben bir tur hakkında o zaman giriş değil, ama bunun altında daha fazla bilgi almak için bir yol buldun.) Anlaşılır Blockbuster iki ücretsiz hafta satış ile müşteriler kazanmaya çalışıyor kanca ve o işleminiz kesintisiz hale. İki hafta ücretsiz serin, ama bu onlar sağlanması tek satış noktası değil. Sayfanın en üstündeki aşağıdaki afiş görmek Blockbuster hesabınıza oturum demektir:


Bence onlar ikna sürecinde çeşitli program seçenekleri bkz: insanlar vermeyerek bir hata yapıyorsunuz. Çok,-ebilmek var olmak bu bilgileri karar önemli bir bölümünü verme sürecinde. Yalnızca bir hesap oluşturmak (ve bu nedenle oturum sonra.) gişe rekorları kıran bu seçenekler sağlar.


Bu bilgileri almak için kayıt gerekmez. Kullanılabilir, ama bir yuvarlak hakkında yol. Belirsiz metin bağlantısı ücretsiz deneme afiş yukarıda gösterilen yanındadır.


O reklamı üzerinde tıklatın ve sonra sayfaya grafiği yukarıda gösterilen ile alınacaksınız. Bu bilgileri almak için bir yol hakkında bir yuvarlaktır. Bu sayfa diyor üst başlığı "varolan üyeler için" olduğuna dikkat edin. Yeni başlayanlar ne durumda?


Bu bilgiler, önemli değil mi? Veya daha gelişmiş sign-up-for-the-free-two-weeks-only yaklaşım doğru olanıdır? Benim kişisel tercihi eski ve tek kabul olmayabilir iken, birçok olacaktır. Bu yüzden pazarlama yaklaşımı tüm türleri kullanıcılara eşit karşılamak denemek gerekir.


Ben aslında test ettik, iki yönlü dönüşüm oranları veya "gut duygu şekilde ayarlama" güveniyorlar Eğer yaptılar acaba?


Bana counterintuitive gibi görünüyor katılıyorum. Daha fazla bilgi tercih edenlerin yerine daha az ön ben de. "Ücretsiz" süresi bittikten sonra bana kaça bazı fikir olmadan ücretsiz bir deneme ne kadar gidiyor, kaydolmak için olası olacaktır. Kullanılabilir seçenekler bilmeden, ben karanlıkta kaldım.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder